Навіщо потрібно обслуговувати регулятор? як часто необхідно це робити? що робиться при сервісному обслуговуванні регулятора? Все це можна дізнатися за посиланням обслуживание и ремонт регуляторов для дайвинга та замовити ці послуги у випадку необхідності у магазині дайвінгу Batiskaf.
Навіщо:
1. Солона вода, в яку ми занурюємося, є агресивним середовищем і чинить активну дію на деталі і механізми обладнання. І навіть хлорована вода басейну, зовсім не опріснює, а чинить негативну дію. Тому недотримання керівництва по експлуатації і правильного догляду за регулятором веде до відкладення солі і корозії, особливо при попаданні всередину першого ступеня регулятора, що при зовнішньому огляді не видно.
2. Погано закріплене обладнання (октопус, консоль) часто стосується дна і забивається піском, мулом, частинками донних відкладень і різноманітним сміттям. Був випадок, коли в легеневому автоматі була виявлена велика дерев’яна тріска, що заважала роботі мембрани автомата і відповідно нормальній подачі повітря.
3. Чи не пройшов вчасно огляд балон, в якому скупчилася вода, частинки компресорного масла, оксидів і іржі. Все це не рідко потрапляє в регулятор, засмічуючи вхідний фільтр, що позначається на його пропускної здатності і відповідно на легкості дихання.
4. Ущільнювальні кільцеві прокладки (о-ринги) і мембрани з часом зношуються. І навіть якщо ви їм не користувалися, при тривалому зберіганні втрачають свою еластичність і форму, а мастило яке їх покриває висихає.
Все це може привести до неправильної роботи регулятора і як наслідок до збільшення ризику його відмови при зануренні!
Як часто: всі виробники регуляторів вимагають для гарантовано справної роботи регулярно проводити сервісне обслуговування, з періодичністю рекомендованої виробником. Як правило, не рідше одного разу на рік з моменту останнього обслуговування або 100 занурень.
Тільки при дотриманні періодичності обслуговування регулятора зберігається гарантія виробника!
Рекомендується так само звернутися в сервісний центр до магазину дайвінгу Batiskaf https://batiskaf.ua/content/16-servis якщо:
- змінився колір фільтра першого ступеня регулятора з сріблястого на чорний, іржавий або зеленуватий;
- опріснення регулятора проводилося з нещільно закритим вхідним отвором першого ступеня. Або при натиснутій кнопці дихального автомата;
- труїть (чути шипіння) повітря;
- при видимих пошкодженнях корпусу і шлангів;
- сильно утруднене дихання з легеняра;
- при вдиху разом з повітрям потрапляє вода.
Що робиться:
- повне розбирання регулятора( перший, другий ступінь, октопус);
- огляд деталей;
- очищення від забруднень і морських відкладень;
- кислотно-лужна-водна промивка в ультразвуковій ванні;
- заміна сідла клапана високого тиску, подушки клапана середнього тиску, фільтра, пластикових прокладок, мембран і гумових кілець незалежно від ступеня зносу;
- мастило з’єднань і гумових кілець;
- збірка регулятора;
- регулювання першої та других ступенів (установчого тиску і опору диханню) проводиться під заявлені умови експлуатації;
- перевірка-обслуговування консолі і шлангів.
Вся робота проводиться із застосуванням спеціального інструменту і пристосувань, призначених для конкретної моделі регулятора.а використовуваний ремкомплект є оригінальним і тільки для даного типу регулятора!
Після обслуговування регулятора в сервісному талоні робиться відповідний запис і ставиться друк сервісного центру. При відсутності або втраті талона ми випишемо вам новий.
При бажанні ви можете провести upgrade (модернізацію) своєму регулятору.наприклад— – встановити пристрій (aсd), що перешкоджає проникненню води в перший ступінь під час промивання регулятора( для aqualung);
— встановити суху камеру для холодної (забрудненої) води (titan, cousteau,supra);
— встановити корпус сухої камери зі збільшеною площею теплообміну ” радіатор “(для legend);
— замінити перехідник-коннектор з din на yoke і навпаки.